איך מתאימים מזנונים לעיצוב הבית

מערכת שורש  יד חשוון, תשעו  10/27/2015

מזנון מעוצב- איך נמצא מבין כל האפשרויות את המזנון המושלם עבורנו?
.......................

איך מתאימים מזנונים לעיצוב הבית

צילום: אתר א.ש. עיצובים

אנשים רבים רוצים לדעת כיצד מתאימים מזנונים לעיצוב הבית ובכלל איך מעצבים את הבית בצורה נכונה עם הריהוט הנכון.

ראשית כל חשוב לדעת כי הריהוט שלכם, כולל המזנון חשוב שיהיה ריהוט איכותי. החשיבות של ריהוט איכותי בבית תעזור לכם לשנים של ריהוט טוב שיעבור עמכם ממקום למקום ללא התפרקות של ריהוט, עץ נפוח או ריהוט שסובל מחוסר איכות ודהייה של צבע. ולכן חשוב לשמור על ריהוט איכותי.

ומה בנוגע לעיצוב? האם אפשר להתפשר?

אם אתם רוצים לעצב את הבית כמו שצריך ממש כמו מעצבי פנים, חשוב לא להתפשר ולהקפיד על הפרטים.

בעיצוב נכון חשוב להקפיד על קונספט אחיד בעיקר בחללי הבית ובחדרים השונים. אם בחרתם למשל בסגנון הכפרי לסלון ולמטבח חשוב שתמשיכו עימו עד הסוף! הספות עליהן להיות ספות כבדות מבדי קנבס כפריים, כמו גם שולחן מסיבי מעץ מלא ולו מזנון מעץ מלא עם מגירות כבדות ומדפים גושניים – המשיכו עם העיצוב גם לאזור המטבח ופינת האוכל. את שאר החדרים כבר תוכלו לעצב בסגנון שונה עם מזנונים המתאימים לסגנון שבחרתם.

מזנון בסגנון ייחודי

כיום אנו רואים יותר ויותר מזנונים שחוזרים על עצמם בעיצוב, כדי לא להיות 'חלק מהעדר' חשוב לחשוב על מזנון מעוצב בסגנון ייחודי שמתאים לכם.

בדקו מה מאפיין את הבית שלכם, איזה מזנון יתאים לו? האם הוא מעוצב בסגנון פרובאנס? סגנון ארעי יותר עם אלמנטים עשויים וינטאג'? לסגנון כזה למשל יתאים מזנון בעל מראה עתיק יותר ועדין יותר.

מזנונים מסוג זה עשויים רגליים מתעקלות, מגירות קטנות יותר, עיגולים משטחים מעוגלים, ושלל פיתוחים. היו ייחודים בעיצוב הכולל של הבית.

פרקטיות בעיצוב

בכל הנוגע לעיצוב מזנונים חשוב שנהיה פרקטיים. על המזנון להיות מלבד מעוצב יפה, גם פרקטי. מזנונים רבים מכילים מקום לטלוויזיה ול DVD, מדפים לדיסקים, מדף לממירים ולשלטים, מגירות רבות וישנם מזנונים שאף מתנשאים לגובה להכלת כוסות, בקבוקים, צלחות ושאר חפציו נוי.

בבחירת מזנונים חשוב לשים לב גם לגודל המזנון ביחס לחלל אותו אתם מעצבים ולפרקטיות שלו ולמודולריות שהוא יספק לכם.

מזנונים בהזמנה אישית

אם חיפשת מזנון ברשתות ובחנויות ולא מצאתם את מבוקשכם בכל הנוגע לעיצוב והפרקטיות של המזנון, תמיד תוכלו להזמין מאנשי המקצוע מזנונים בהזמנה אישית.

מזנונים מסוג זה נעשים בדיוק כמו שדמיינתם עם מעט הכוונה מבעל המקצוע – כך שתוכלו לקבל מזנון מושלם עבורכם ועבור הצרכים שלכם.